Direktlänk till inlägg 13 april 2010

Till minne av Mormor & Morfar

Av Jeanette & Tommy - 13 april 2010 14:59

 

Vill här tillägna den allra käraste tanke till mina morföräldrar som jag hoppas åter igen har återförenats för att aldrig mer behöva skiljas åt  

 

Min mormor lämnade efter en tids sjukdom jordelivet den 25:e mars 2010. Det har känslomässigt varit en mycket tung period sedan juletid 2009 då mormor blev dålig. Morfar lämnade oss så sent som i juli 2009 så man hade inte riktigt hämtat sig efter detta förrän nästa dråpslag kom. Kan väl säga att man stundtals inte riktigt är sig själv. Tur är dock att man har familj och vänner att söka tröst och stöd hos. Till dem jag kan ha sårat längs vägen – förlåt!

 

Jeanette

 


In English


I want to acquire the dearest mind to my grandparents, that I hope once again has reunited to never ever more have to be apart

 

At the 25 th of March 2010 my grandmother left the earth life after a brief illness. It has emotionally been a very hard period since Christmas 2009 when my grandmother became ill. Grandpa went of to heaven as late as in July 2009 so I had not quite recovered after that until the next blow came. May well say that sometimes I’m not quite myself. A good thing is that I’ve got a family and friends to seek consolation and support from. To those who I may have hurt on my way – I’m really truly sorry!

 

Jeanette

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette & Tommy - 18 juli 2011 10:14

Hej igen kära besökare,   Tänkte nu när jag var här inne på vår blogg att jag skulle titta igenom den lite, läsa allt jag skrivit. Jag kom inte längre ned än till text och bilder kring vår Rudiis bortgång sedan brast jag ut i gråt och fick gråtan...

Av Jeanette & Tommy - 18 juli 2011 09:26

Vi ser nu att det visst är ett helt år sedan här senast hördes ett ljud ifrån oss, jösses vad fort tiden går! Att det är ett helt år sedan sist ser vi snabbt eftersom idag fyller Tommys äldste son Robin 18 år och sista inlägget som skrev var på Robin...

Av Jeanette & Tommy - 18 juli 2010 13:21

      GRATTIS ROBIN 17 ÅR!!!       Idag söndag den 18/7 är det Robin, Tommys äldste sons, tur att fylla år* Nu tycker vi att tiden kan stanna upp för nu går den alldeles för fort. Barnen är ju snart vuxna ju    Dagen till ära har Robin p...

Av Jeanette & Tommy - 14 juli 2010 08:00

  Efter ännu en het dag med 31 grader i skuggan igår så begav vi oss iväg till Välensjön för ett dopp i det gyllenbruna o:) Denna dag kändes vattnet lite svalare än de 27 grader som var dagen innan. Idag tog vi med kameran för nu skulle vi minsann ...

Av Jeanette & Tommy - 13 juli 2010 08:00

Igår var det ännu en varm dag men det hindrade inte Loova och Lukas från lek i köket o:)) När husse kom hem från jobbet så åkte vi m. Loova och badade i Välensjön. 27 grader varmt var det i vattnet så t.o.m. matte vågade sig i (hon tog även ytterl...

Skapa flashcards